close

即將跨越2019年,在新的一年來臨時,披薩老爹想要獻給老婆,還有每一位正在戀愛中的情人,這一首情歌:

 

500x500.jpg

 

98º - I Do (Cherish You) [底下是中英文對照的歌詞]

 

IMG_2534_20170531142337.JPG

 

It's always been about me myself and I
向來都是我和我自己


I thought all relationships were nothing but a waste of time
我認為所有感情關係只不過是浪費時間


I never wanted to be anybody's other half
我從來不想成為誰的另一半


I was happy saying I had a love that wouldn't last
我很高興說出我的愛都不會持久

 

CIMG3707.JPG

 


That was the only way I knew 'til I met you
那是唯一我知道的--在遇見你之前


You make me wanna say
你讓我想說


I do, I do, I do, do do do do do do do
我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Yeah, I do, I do, I do, do do do do do do do
是,我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Cause every time before it's been like
因為每次在這種時候前


Maybe yes and maybe no
也許是"yes"也許是"no"


I can live without it, I can let it go
我都可以活得好好的,我都可以隨它去


Woah, what did I get myself into?
嗚喔,什麼讓我變成這樣?


You make me wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do
你讓我想說我願意,我願意,我願意,我願意,我願意,我願意

 

IMG_2862_20170603115657.JPG

 


Tell me is it only me, do you feel the same?
告訴我,是否只有我?你有同樣的感覺嗎?


You know me well enough to know that I'm not playing games
你很了解我,知道我不是在玩遊戲


I promise I won't turn around and I won't let you down
我保證不會轉身就走,不會讓你失望


You can trust I've never felt it like I'm feeling now
你可以相信我從來沒有像現在這種感覺


Baby there's nothing, there's nothing we can't get through
寶貝,沒有什麼,沒有什麼事我們辦不到的

 

IMG_2764_20170601113556.JPG

 


So can we say
所以我們可以說嗎


I do, I do, I do, do do do do do do do
我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do do
喔,寶貝,我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Cause every time before it's been like
因為每次在這種時候前


Maybe yes and maybe no
也許是"yes"也許是"no"


I won't live without it, I won't let it go
我活不下去,我無法放開


Woah, what can I get myself into?
嗚喔,什麼能讓我變成這樣?


You make me wanna say
你讓我想說

 

IMG_2570_20170601081909_meitu_1.jpg

 

Me, a family, a house, a family
我,一個家,一間房子,一個家


Ooh, can we be a family?
嗚,我們可以組一個家嗎


And when I'm many years old and sitting next to you
然後,在我很老很老時坐在你身旁

 

IMG_2672_20170601084717_meitu_1.jpg

 


And we'll remember when we said
我們將會記得那時我們說出


I do, I do, I do, do do do do do do do
我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do do
喔,寶貝,我願意,我願意,我願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意,願意


Cause every time before it's been like
因為每次在這種時候前


Maybe yes and maybe no
也許是"yes"也許是"no"


I won't live without it, I won't let it go
我活不下去,我無法放開


Just look at what we got ourselves into
只要看看是什麼讓我們自己變成這樣


You make me wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do,
你讓我想說我願意,我願意,我願意,我願意,我願意,我願意


Love you
愛你

 

_ PIZZA PZPZ _ (1).jpg

 



 

arrow
arrow
    文章標籤
    情歌
    全站熱搜

    披薩老爹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()